Volgers

zaterdag 14 januari 2017

Coloring

Kleuren
Ik heb (nog) geen dure stiften en potloden simpelweg omdat ik nog steeds niet weet of ik het voor mijzelf wel waard vind. Ik heb de "verslaving" nog niet te pakken met kleuren. Ik vind het wel leuk maar de ervaring en kennis zal vermoedelijk ontbreken.

Action Twinmarkers
Ik ben beginnen met de action twinmarkers. Ik vind het nog lastig om met zulke stiften te werken. Wel met de Stabilo 88 en 68 werk en die punten zijn veel fijner en dat werkt ook plezieriger vind ik. Ook is de kleurkeuze groter.
Ik heb in een vorige blog alle twinmarkers gesorteerd en een lijst gemaakt voor je om te printen. KLIK HIER  Laat je een bedankje achter?

Natuurlijk zal de kwaliteit verschillen, geloof ik 100%.  Zoals gezegd, eerst oefenen en kijken of ik het wel ECHT leuk vind, anders vind ik het zonde van mij geld.

Ik heb dus nog nooit met zulke markers gewerkt en dit is het resultaat


Bij nummer 1, het linker meisje, heb ik alles met de twinmarkers gekleurd maar de huidskleur was helemaal fout dus helaas. Daar en tegen is haar haar echt super gelukt! Daar is eht blenden met de markers wel gelukt.

Bij nummer 2, heb ik Marco Rafinne potlood gebruikt voor haar huidskleur en de rest met de stiften.
Daar is haar haar helaas niet zo mooi geworden. Pfft...  ja ja ja Ik weet het.... oefening baart kunst.

Potloden
Ik was het even zat en ben dus overgaan op mijn Marco Raffine potloden, die ik ooit via AliExpress gekocht hebt en ben er dolblij mee.

Kaart
Ik heb er meteen een kaart van gemaakt. De kleuren zijn natuurlijk minder intens dan een stift maar ik zelf kan er gewoon meer mee. Nu heb heb ik het wel simpel gehouden.

Dus ik heb een  CAS kaart gemaakt ( Clean And Simple). Niet teveel poespas erop.



Ik vind hem leuk geworden. Beetje retro. En wat vind jij ervan?

Pfft moet ik het verhaal nu echt helemaal in Engels tikken :D  Ik gooi er wel even een vertalings app tussen  :D

6 opmerkingen:

  1. Ik had hetzelfde met de Action markers....miste de goede huidskleur...Nu zitten er zoveel rose kleurtinten in, maar helaas allemaal te rose of te donker. Verder vind ik het wel OK voor het geld. De kleuren lopen ook minder uit als je op DCP papier kleurt, alleen kun je daar bijna niet met kleurpotlood op kleuren. Het is weer een leuke kaart geworden!! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies voor het geld is het idd ok.
      Dank je wel!

      Verwijderen
  2. Super om te zien. Ik heb de stiften net gekocht! Ben benieuwd... Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...