Volgers

maandag 9 januari 2017

Diva

Alles is weer in het gareel, ik heb het huis weer voor mijzelf en voila....er komt weer wat uit mijn handen. Woehoe....

Een romantische en diva-achtige verjaardagskaart voor een lieverd.
Eigenlijk is het knipvel voor oud en nieuw bedoeld van Don & Daisy.  Maar ik vond deze erg toepasselijk voor de ontvangster :D


Deze kan je zo vouwen dat ie in een 15x15cm vlop past. Misschien deze dan niet ivm de vlinder border.En de kaart lijkt 3d door de manier  hoe de gehele kaart is gevouwen.
Ik vind het een snoepie geworden.
En wat vind jij ervan?

Met de kaart doe ik met de volgende challenges:

  1. CraftAddiction DesignTeam & Challenges blog - Alles mag (looptijd t/m 31 jan)
  2. Glitter 'N Sparkle Challenges - Anything goes #221 (ended)


8 opmerkingen:

  1. Oh what a classy little chick. Loving the iamge and your colours.
    Thanks for joining us over at Glitter 'N' Sparkle.
    Jean DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diana
    Wat een schitterende kaart met dit mooie dametje en je hebt supermooi DP gebruikt.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Danoesja, Dank je wel voor je mooie compliment!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana