woensdag 18 januari 2017

Haken - crochet

Goedemorgen,
Lijkt erop dat het ietsjes beter gaat. Dus even een simpel haakwerk opgezet om op de bank te kunnen doen. Ik kan nog niet lang rechtop zitten bv in de hobbykamer om kaarten te maken of iets dergelijks. Heel voorzichtig probeer ik beetje te rommelen in huis maar bij elke beweging rommelt het weer in het lijf... dus ja ik geef mijzelf eindelijk over aan de buikgriep. Op de bank onder mijn eigen gehaakte deken, een nieuwe maken van restgaren.  Lekker tomeloos haken, het vest heb ik echt even geen zin in, moet ik veel tellen en opletten enzo.  Met de deken niet. Dus dan maar verplicht Netflix kijken.

Fijne dag!


Goodmorning
Looks like, I am feeling a bit better from the stumachflu. Not well enough to sit in my craftroom and make some cards. Well, than I give up and let the stumachflu win, on the couch under my own crochted blanket, making another one. The cardigan of my husband has to wait. To much counting and concentration needed.

Have a great day!

7 opmerkingen:

  1. Probeer eerst maar uit te zieken Diana....beterschap hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap en zorg goed voor jezelf.
    Haken is ook zo leuk om te doen ik maak momenteel granny's.
    Wil ooit nog eens een lekkere deken maken.
    Groetjes en tot blogs.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel
      Ik ben als eerste een haakster en er naast maak ik kaarten. Dat wisselt ivm reuma en dergelijke

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...