dinsdag 10 januari 2017

HobbyJournaal

Ruim een week geleden had ik gewonnen bij het HobbyJournaal en ik wist eigenlijk niet wat ik kon winnen simpelweg omdat ik niet gelezen had. Lees hier de vorige blog

Nou, het is niet misselijk, de prijs! HOLY....... LEUK EN VEEL!!
De complete lijn van Spring-tastic van Yvonnes Creations. Behalve het karton.
Ik liep te stuiteren en al helemaal toen dit letterlijk met een knal de brievenbus ingegooid werd hahaha.

Dus vandaag is mijn thema voorjaar :D Ik ga er eens voor zitten.


Hebben jullie al wat gemaakt met de Spring-Tastic lijn van Yvonnes creations?

11 opmerkingen:

  1. Twee kaartjes met de knipvellen uit hobbyjournaal 142 heb ik al gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo super gaaf deze prijs! Geniet er maar van! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt wel! Dat gaat wel lukken, dank je wel!

      Verwijderen
  3. nou helemaal geweldig Diana heel veel plezier ermee maar dat zal wel lukken.

    gr karin en gefeliciteerdddddddddd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou dat is een supergave prijs!! Heel veel plezier ermee!
    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Veel plezier met je prijs :) Daar kun je veel mooie dingen mee maken...

      Verwijderen
  5. Wat een schitterende prijs heb je gewonnen Diana!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ben echt super verwend!!

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...