Volgers

zaterdag 21 januari 2017

Mapje

Goedenavond bloggers.

Tjonge ik ben een partij op dreef, niet normaal hahaha.
Ook had ik de maandelijkse Scrap 'n Chat gemist van Hobbyvision. Dus deze vanavond op mijn gemakje gemaakt.
Je kan de Scrap 'N Chat van 19 januari HIER vinden.
Het is een mapje wat je maakt.

Ik heb er gekozen om er een geboorte kaartje van te maken. Helaas heb ik totaal geen stansen in bezit van baby artikelen. Dit jaar maar eens gaan rondneuzen ervoor.
Dus ik heb het echt gedaan met wat ik in huis had.

Als je een kindje zou krijgen, zou je dit leuk vinden om te ontvangen als felicitatie?

Fijne avond
Diana




Goodevening bloggers,

I am on the roll! Wooohoooo!
I missed also the Scrap 'n Chat of Hobbyvision last. So I've made it on my own tonight.
You can find the tutorial right HERE
It's a small map.

I've made a congrat baby card of it. But I don't got any dies of baby. I really made it with the stuff I've got in the house.

If you had a baby, would you love it, to receive a card like this?

Nice evening,
Diana




Challenges:

4 opmerkingen:

  1. Yep, zou ik hartstikke leuk vinden! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fabulous design and so pretty to welcome a new baby girl; I love the shabby chic style :-)
    Thanks for sharing this with us at In The Pink!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana