Volgers

woensdag 11 januari 2017

Quickie

Ik ga de blog in twee talen doen.
I am going to blog in two languages.

Yvonnes Creations
Ik ben eens losgegaan met de Spring-Tastic lijn van Yvonnes Creations. Zelf moet ik nog wel wennen om met deze kleuren om te gaan.


Quick & Easy #6
Vandaag ben ik eens begonnen met de Quick and Easy #6 van Springtastic lijn van het HobbyJournaal, wel lastig hoor, iets maken wat je misschien zelf niet zou bedenken en het toch gewoon afmaken.

Ik had geen hobbydots tot mijn beschikking en heb dus ingekleurd met inkt en een gouden pen voor het handje.
Wat ik er zelf van vind?
Ik denk niet dat ik zou opsturen naar iemand. Misschien als ik er nog wat bij doe.

Gebruikt:
  • Quick & easy nummer 6
  • Het 3d knipplaatje is van CD10817
  • Memento inkt gebruikt
  • Geel en beige cardstock voor de zon en wolken





Yvonnes Creations
I'v won the whole line of the Spring-tastic of Yvonnes Creations.
I am not used to play with these kind of colors.

Quick & Easy #6
Today I've started with and easy project. Alsmost no cutting at all. For me it;s hard to make a card from almost a completed one. But it's fun to do.
I didn't had all the material but I've colored it with ink and a golden pen.
Do I like it? Mwah, well I don't think I would send it to some one. Maybe If I had some more on it.

What did I used:
  • Quick & easy #6
  • Decoupage CD10817
  • Memento ink Dew Drops
  • Yellow and soft white cardstock for the sun and clouds.


5 opmerkingen:

  1. Toch is ie heel leuk! Misschien was het te makkelijk voor je?
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies en ik ben niet van voorgestanste dingen maar het is weer een uitdaging.
      Ik weet al wat ik er nog aan kan doen.

      Verwijderen
  2. Ik vind het ook een leuke kaart hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, ja je krijgt veel als je een challenge bij Hobbyjournaal wint. Heel leuk.
    Ik vind de lijn van Yvonne weer zo leuk.
    Groetjes en fijne dag.
    Veel knutsel plezier.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana