Volgers

woensdag 4 januari 2017

Sarah

Er komen weer wat Sarah´s aan. Dus weer even aan de bak gegaan :D  En al zeg ik het zelf, oefening baart kunst en ik wordt steeds beter hihihi.

Hopelijk vind de Sarah deze ook mooi en leuk.


Ik vind zelf dat de kleuren combinatie ontzettend goed heeft uitgepakt. 
Knipvel is van Yvonnes Creations CD 10513 al een oudere. Nog steeds geweldig leuk! 

Ik doe met deze kaart met deze challenges:
  1. Januari Cheerfull sketches challenges - Sketch (looptijd t/m 29 jan)
  2. KIC Challenge - 100 Feest! - beeindigd
  3. Through The Craftoom - Anything goes - beeindigd
  4. 613 Avenue Create: Challenge #193 - Anything goes - (looptijd t/m/ 31 jan)
  5. CraftAddiction Challenge #01  - Alles mag (looptijd t/m 31 jan)
  6. Petal Lu Challenges Blog -  #29 Anything goes WINNER!

Ik lees graag wat je ervan vind en als je nog meer challenges weet, plaats ze in een reactie. Ik ben nog aardig groen hierin :D
Alvast bedankt!

Veel knutselfun,
Diana

26 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sara kaart. Gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    groetjes Ine (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ine,
      Bedankt voor je compliment en reactie.

      Groetjes

      Verwijderen
  2. Wauw zeg. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt. Prachtig 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke Sarah kaart heb je gemaakt Diana!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind 'm gaaf gemaakt Diana. Ik zie er een beetje tegenop dat ik dit jaar 50 word, maar aan de andere kant ook weer niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je wordt toch voor de 25ste keer 25???? 😊
      Dank je wel !

      Verwijderen
  5. Wat een gave Sarah kaart heb je gemaakt, Diana! Dank je wel voor het gebruiken van de schets van Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a wonderful way to celebrate half a century! Thanks for sharing with us at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig Sarah kaartje heb je gemaakt Diane. Super mooie kleurencombinatie !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gaaf sarah kaartje.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleurige kaart heb je met deze sketch gemaakt Diana. Heel mooi gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de challenge.
    Liefs Wilma DT Cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is fabulous! Thanks for sharing at TTCRD xx Jan DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Diana je hebt een prachtige kaart voor de Sara gemaakt.
    Erg leuk dat je hiervoor gebruik hebt gemaakt van onze sketch.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Cheerful Sketches.
    Succes ermee !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana