maandag 16 januari 2017

Tissuebox

Goedemorgen! 

Nieuw begin van de week en dus nieuwe dingen. Althans voor mij dan.

Soms kan het handig zijn om bijvoorbeeld op kantoor of thuis een mooie mini tissuebox ( past precies een pakje zakdoeken in)  bij je te hebben en het oogt gezellig ook nog. Ik vind zo'n gewone pakje, het oog meteen "er is iemand ziek". klinkt raar maar je snapt mij vast wel :D

Ik heb patroon hier vandaan Klik hier , het past perfect op een A4. Ik heb het iets aan moeten passen omdat ik de MFD van Nellie Snellen de Ovaal gebruikte voor de opening en die is breder dan die van de tekening.

Uiteraard weer de stempelteksten, design papier en het 3d plaatje van Yvonne Creations gebruikt van de Spring tastic lijn. Als je je al niet lekker voelt dan is dit is toch een leuke opkikker?!!!
Ik vind het gewoon zo leuk!

En wat vind jij?
Fijne dag !



Goodmoring!

New week!
I got something weird. When I see a pack of tissues, it's makes me feel ill. I mean not litteraly but a box of kleenex always means someone is ill.  So, why not pimp it in a mini kleenex box!?
look how adorble and the colors are making you happy!

I've used this free online pattern click here
I've cvhanged it a bit because de dies I used for the oval is bigger.
Maybe you recognize the Spring-tastic collection of Yvonnes Creations: design papier, stamps and de decoupage picture. I love the colors!

Do you like it?
Have a great day!

8 opmerkingen:

  1. Super leuk! Hier knap je van op. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee zeg!
    Mooi gedaan.
    Ook leuk om iemand op te fleuren als die ziek is.
    Ik word er in iedergeval vrolijk van.
    Die ga ik onthouden!
    Ook nog van harte met je vorige kaart.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Dan is mijn missie geslaagd hihi

      Fijne dag

      Verwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...