Volgers

zondag 8 januari 2017

Twinmarkers - kleurenlijst

Zoals bijna iedereen weet heeft/had de Action deze alcohol twinmarkers te koop, vlak voor de kerst.

Reviews zijn er genoeg te vinden op het internet.
Alleen geen kleurenlijst, die je zelf kan inkleuren. Aangezien de kleuren van de dopjes van een paar markers totaal niet overeenkomen met de kleur die ze afgeven, heb ik een lijst gemaakt. En ik zelf het prettig vind ivm het kiezen van kleuren als ik bezig ben dat ik de juiste kleuren zie.

Je hebt in totaal 57 Twinmarkers, dit is dus EXCLUSIEF de 9 dubbele anders heb je er 66. Mocht je eerder dit jaar die andere sets ook gekocht hebben. En anders heb je er 48, de 4 doosjes van 12 stuks.



Ik heb dus een PDF gemaakt die je GRATIS mag downloaden en zelf kan inkleuren. De kleurnummers zijn zelfs al ingevuld.
KLIK HIER VOOR DOWLOAD
Laat je een berichtje achter als je gedownload hebt?

11 opmerkingen:

  1. Ik heb deze markers net gemist bij de action.
    Jammer! Balen.
    Lief dat je de lijst gemaakt hebt.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is idd jammer. Ze komen vast nog wel een keer.
      Graag gedaan

      Verwijderen
  2. Lijst opgeslagen. Ik heb de markers nog niet :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Diana, Dank je wel voor de lijst, heb em opgeslagen en ga em zeker inkleuren. Super idee van je!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je Diana!! Heb hem even opgeslagen!
    Super handig!
    Groetjs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...