Volgers

donderdag 12 januari 2017

Wedding


Kaart
Nog steeds lekker aan de freubel en mijzelf aan het uit dagen met het geweldige Spring Tastic lijn van Yvonnes Creations.

Kraftpapier in vierkant dubbel gevouwen. Met laagjes gewerkt met het design papier van Springtastic.
Dit is weer een uitdaging voor mij, door die andere kleuren ben ik nu echt totaal uit mijn comfort zone en deze kaart vind ik wel leuker dan die van gisteren. Een shabby chic trouwekaart. Anders dan anders.

Wat heb ik gebruikt:
  • Cardstock voor de dubbelgevouwen kaart
  • 2 vellen design papier van de Spring-tastic lijn YCPP10011
  • Bloemenrand stans YCD10083
  • Push out plaatje SB10138
  • Stukje lint
  • Memento dew drop inkt
  • En andere stansen en versieringen om de kaart op te leuken
Wat vind je ervan?


Card
This is a bit more my style, but still a challenge to play with these colors from the awsome Spring-tastic of Yvonnes Creations
I am trying to get out of my comfort zone and that's actually a lots of fun.
I've made a kinda shappy chic wedding kaart and I like it.

What did I used:
  • Kraft papier for the card
  • 2 sheets of design paper, Spring-tastic lijn YCPP10011
  • Flowerborder die YCD10083
  • Push out decoupage SB10138
  • Ribbon
  • Memento dew drop ink
  • And all other stuff you would like to use on it.
Do you like it? 

5 opmerkingen:

  1. Super mooi en zonnig deze kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke kleurtjes op je kaart echt mooi, dank je wel voor je lieve reactie op mijn blog liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart gemaakt. Zomers gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana