Volgers

maandag 3 april 2017

In the Picture

Goedemorgen!

Crealientje is weer los gegaan met een digi van mij en heeft er echt een schitterende creatie van gemaakt. Ik ben er super trots op. Binnenkort komt er weer 1 bij. Eerst wat andere zaken doen :D

Ach, ik zie nu pas dat hele kleine draakje op de happy birthday. AAAAAAAAAAW zo lief.
Baardagamen heten in Engels Bearded Dragons, en daarom worden ze ook wel draken genoemd.

Kijk op haar blog  en kijk hierboven in het menu voor mijn gratis digi's .Ik zou het erg leuk vinden om jullie creaties te zien en jullie dan met jullie blog  in the picture te zetten!

Je bent een topper, je hebt er echt weer een geweldige kaart van gemaakt!

Fijne dag

********

Goodmorning!

Crealientje has used another free digi of mine and made a stunning card!!! I am so proud!
In the nearby future I will make some more digi's.

I just saw the little dragon on top of the happy birthday, AAAAAAAAAW how sweet!

Check her blog and check in the menu on my blog for the free digi's and show it when your are finished. I will write a special "in the picture" blog about your with your link on it.

Have a great day!


6 opmerkingen:

  1. leuke kaart met jou digi's!
    tof dat ik je gisteren ontmoet heb in Nijkerk!
    Lieve groeten
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Nancy, Dank je!
      Ja leuk he!!!
      Groetjes

      Verwijderen
  2. Gaaf kaartje heeft ze met je draakje gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met jouw digi's Diana!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOhh wat een eer en wat leuk weer in the PIcture!
    Ik ben verrast. Ik zag het in de leeslijst staan.Dank je wel hoor lieve Diana.
    Het was ook heel leuk om met deze draakjes te werken.
    Ja, schattig hé dat kleintje.Ik dacht moet het wel speciaal maken.:)
    Dames bedankt voor jullie leuke reacties, waardeer het enorm!
    Verheug me al op de volgende digi.Geen haast hoor ik heb het voorlopig nog druk.:)
    Fijne dag en ik ga nu even bij je andere creaties kijken ik loop zo achter op het moment.Doet er niet toe.:)
    Groetjes en jij bedankt voor de leuke digi, Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...