donderdag 20 april 2017

Moving day

Verhuisd
Nee, wij niet. Ik mocht in opdracht adreswijzigings kaartjes maken. Uiteraard heb ik het adres weggewerkt op de foto. Waarvan twee blanco gehouden. De huisjes had Wilma gestanst voor mij, zijn zo leuk!
We hebben uitgebreid bij Crea By Bea gekletst  want Bea was jarig gisteren, ik nog liedje gezongen heel hard in de winkel :D  En ik kan ontzettend goed zingen! :D :D :D :D  NIET!
En van Mechteld mijn knutZel vriendin had ik de stempel voor de achterkant mogen lenen.
Dank jullie wel dames!!!

De opdrachtgevers waren er erg blij mee! En daar gaat het om.

Fijne dag!
Wilma & me ( Diana)


*****
Moving day
No we are not moving. Friends asked me to make some cards with their new adres, offcourse I blurred the adress on the card.  The cute little houses are cut by Wilma who I met today at Crea By Bea's my favorite craft store, Bea had her birthday yesterday so I sang very loud and zo beautifull for her NOT! :D :D  My crafting friend Mechteld had borrowed me the stamp for the backside.
Thank you all so much!

The friends where very happy with them!




7 opmerkingen:

  1. super leuke verhuiskaarten zijn het geworden Diana

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke verhuiskaarten! Altijd leuk om iets in opdracht te mogen maken. Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad enne....jullie staan niet op de foto voor CreabyBea :-P. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel.
      Foto is ook niet zo leuk met een steiger voor het pand. En ik heb hele foto albums op FB vol van en met Bea hahaha

      Verwijderen
  3. Dat doen ze als de nieuwe gevel klaar is, haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...