dinsdag 4 april 2017

Panpastel

Panpastel
Op de beurs in Nijkerk had ik een workshop gevolgd van Diny Sprakel en op youtube volg ik haar filmpjes ook. Ze legt het ontzettend goed uit en ik wilde haar graag eens live zien en spreken.
Ik had al een paar kleurtjes panpastel, we waren goeie aanbiedingen dus nog een aantal bijgekocht.
Natuurlijk de beroemde "druppels"stempel van Katzelkraft :D

Vanochtend dus een paar mooie en simpele kaarten gemaakt. Bij 1 had ik de druppels ondersteboven :D  En Diny zei nog: "Ik heb er een pijltje opgezet wat de bovenkant is." Ik dacht vanochtend: "nee joh, dat zie ik wel". Lekker eigenwijs he hahaha. Er staat nu dus ook een pijltje op mijn stempel hahaha.

Dus lekker gekliederd met de Panpastel. En wat vind je ervan?

Geniet van je dag!



Panpastel
On the craft market I've followed a make and take from Diny Sprakel. She makes awsome tutorial video's. She is a awsome teacher. I wanted to see her live and talk a bit with her.
I had some colors of panpastel and bought some more with the awsome raindrops stamp from Katzelkraft.

This morning I've made a couple of easy but beautifull cards with it.  And Diny told me: "I put an arrow on the back of the raindrop stamp, so that I know, wich side up". And this morning I thought: "No it's not neccassery... I know which way up". Guess what?!  Yup, Now I got an arrow on the backside hahaha.

I had really fun with it! Do you like my cards?

Enjoy your day!








En ik ook, win soms eens wat met mijn kaarten. :D  Voor de tweede keer gewonnen bij Crafty Sentiments met mijn "snoezige"kaart. Hier is de blog over de kaart Zelfs de favo van het DT!
Eerst met de vuurtoren kaart gewonnen bij hun. Zo leuk en trots ben ik!

***
Somethimes I win also with my cards. For the second time I won at Crafty Sentiments with my pink card. Read the blog here  first time i won with my lighthouse card. I am proud!

Won with this card at Crafty Sentiments


15 opmerkingen:

  1. Je kaartjes zijn mooi geworden, Diana! Hoezo eigenwijs...haha!!
    Proficiat met je winnende kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze mooi!! Knap hoor. Gefeliciteerd met je winnende kaart. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn mooi geworden. Lekker eigenwijze vrouw. Maar het komt nu goed. Groeten Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zie ik wel ☺☺☺.....en ik ben er ondersteboven van Diana.....hihihi.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. het zijn vrolijke kaartjes geworden Diana, mooi en gefeliciteerd met je top kaartje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kaartjes Diana dat heb je knap gedaan met die panpastels...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous cards Diana, they are all lovely but I especially like the last one - lovely colours.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you. The last one is also. My favorite

      Verwijderen
  8. Wat leuk Diana zo lekker knoeien met panpastel. Ik heb er nog nooit meegewerkt maar lijkt mij super gaaf.
    Gefeliciteerd met je prijs, leuk hoor!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...