Volgers

donderdag 15 juni 2017

Roses

Tuin
Er is gelukkig meer in het leven dan alleen kaarten maken en haken haha.
Ik ben gek op mijn kleine tuintje en vooral de topper mijn rozenboompje, wat mijn herinneringsboompje is. Het is nu weer genieten van de tuin, de vogels lekker naar buiten. We hebben nu een simpele maar mooie overkapping dus meer schaduw anders kon ik echt niet buiten zitten.  Dus ik geniet met volle teugen van de natuur. En dus minder aan het kaarten maken enzo.. Ook heb ik weer verplichte rust want ik heb enorm veel gestanst de laatste paar dagen om de workshops voor te bereiden in Kampen. Ik ben nog niet klaar maar ik ben ruim over de helft, yes! Dus deze week in ieder geval lekker relaxen, boek lezen e.d. Misschien beetje haken als het kan of beetje kaartborduren of dotten.

Fijne dag!

****
Garden
There is more in life than just making cards and crocheting!
I love my little garden adn especially my little rose tree or as I call it, memory tree. I can't make cards or crochet at the moment. I've done too much this week and my arms are hurting. So now I have to relax with a good book in my little garden. Maybe I am gonna try to make something.

Enjoy your day!


5 opmerkingen:

  1. Je tuintje ziet er mooi uit Diana! En vervelen doe jij je niet!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie tuin en schitterend die rozen! Geniet er maar lekker van. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je ons laat meegenieten van je mooie tuin Diana...inderdaad hele mooie rozenfoto's
    groetjes Rosia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige tuin en je herinneringsboompje staat schitterend!
    Geniet ervan de komende dagen!

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...