donderdag 1 juni 2017

Thanks

Bedankt
Met dezelfde Stick n Color stickers die ik gebruikt hebt voor het glasverf heb ik een kaart gemaakt. In het pakketje zit ook een glittervel bij zodat je het ook op kaarten kan verwerken.
Kijk bij de vorige blog voor meer informatie, klik hier. Geweldig leuk toch al die mogelijkheden!
Ik heb een CAS kaart gemaakt.

Stempel is van Yvonne Creations - Handlettering YCCS10019
Het is lastig om het glittereffect op de foto te krijgen.

Fijne dag!

*****
Thanks
With the same Stick n Color what I've used on glas with glaspaint, you also can make cards. the glitterpaper comes in the package. Gives a totally different but awsome look on cards.
Check at my other blog for more info about the stickers, click here I've made a cas card.
The clear stamp is from Yvonne Creations - Handlettering YCCS10019

It's difficult to get the effect on the picture,

Enjoy your day!





***
Winner at Color it, Create It, Show it....
How awsome is this!!! I've won! With my steampunk card.


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke vrolijke kaart. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker vrolijk.
    Das mooi spul die stickers.
    De glitters zijn bij de 2e foto goed te zien.
    Je winnende kaart is Super cool. I love it!
    Groet Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk, je hebt mij aangestoken haha nog een verslaving erbij

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...