Volgers

maandag 12 juni 2017

Weekend

Weekend
Ik vind het heerlijk als ik 1 grotere project heb, om tussendoor dan snellere projecten te maken. En dan mag het simpel zijn, heerlijk. In de tuin of s'avonds laat, niet nadenken en toch een mooie creatie maken! Ik hou ervan! Dus ik heb er een aantal gemaakt dit weekend.

Workshop
19 Augustus in Kampen op het Creaspektakel mag ik een workshop geven en daar ben ik al flink mee bezig, ik heb het mijzelf niet makkelijk gemaakt maar het is wel heel erg leuk! Rechts in het menu vind je de link van dit geweldige evenement!

Gratis
Ook ga ik binnenkort eenmalig , een gratis, workshop geven bij mij thuis in Ermelo, Gelderland. Maximaal 4 personen en vol is vol want ik heb niet meer plek. Bij interresse mail mij dan je exacte datum met tijden dat je WEL kan. Wat we gaan maken is een verrassing! Je leert dan de basis van een kaart en kan deze eventueel thuis verder afwerken, mocht je dat willen en natuurlijk mag je je creatie mee nemen.
Vanaf het treinstation kan je de bus nemen en als je goed ter been bent dan is het een kleine 10 minuten lopen vanaf de bushalte.

Fijne maandag!

***********

Weekend
I love to make simple and fast creations while working on the same time on a large project.
No thinking, just making.... So I've made a few cards this weekend.

Workshop
On 19th of August in Kampen, The Netherlands, there is a HUGE crafting event named, Creaspektakel, where I am giving a workshop. I am quitte busy with it, alreaddy.  Click for more info on the banner on the right site.

Enjoy your monday!





3 opmerkingen:

  1. Zo Diane, je bent druk geweest.
    Maar kan me voorstellen leuk druk :)
    Ik heb soms ook een dag dan komen er zo 3 tot 4 kaarten uitrollen, en dagen zit ik helemaal vast.
    Je kaartjes zijn stuk voor stuk mooi!
    Dotten is leuk om te doen.Heb er ook nog wat van liggen.Begin er maar weer eens aan. Bedankt voor inspiratie.
    Fijne middag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes met verschillende technieken!
    Zowel Kampen als Ermelo liggen een beetje teveel uit mijn richting. Ik wens je wel heel veel succes en plezier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...