Volgers

woensdag 7 juni 2017

Wild Life

Borduur
Uit het boekje Dierenst(r)eken Hobbydols 194 van Monique Engelen & Eveline Eijkerlhardt heb ik de giraf en de kameleon geborduurd en mijn eigen draai aan de kaart gegeven met een snijmal van Amy Design van de adelaar ADD10107 , hier is een hele lijn van genaamd "Wilde Animals" en de achtergrond beetje gekleurd e.d. Van Precious Marieke heb ik van de Seasonal Flower kaarten standaard PM10083 gestanst in bijpassende kleur Ik vind het geweldig leuk geworden. En jij?

Fijne dag!

***

Embroidery
From the Dutch pattern book "Dierenst(r)eken", Hobbydols 194 from the authors Monique Engelen & Eveline Eijkerlhard I've made the cute giraf and the chameleon.  I've use a die ADD10107 from Amy Design who has a serie called "Wild Animals" en colored the background a bit, so It's more my card.  And I've a die fromPrecious Marieke, from the serie Seasonal Flower card stand PM10083.  I think it's cute and you?

Enjoy your day!









6 opmerkingen:

Hi
Thank you for your kind message
I hope to you see back on the blog.

xoxo
Diana
***************************
Hoi,
Bedankt voor je leuke bericht.
Ik zie je graag weer terug op de blog.

xoxo
Diana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...